Scholing

Vanuit de SGP organiseren we scholing in samenwerking met de verschillende geledingen. Deelnemers bij de trainingen kunnen ook vanuit verschillende geledingen komen.

We bieden trainingen voor:

Hoe werkt het

Graag bieden we jou als actieve SGP’er de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in zaken die voor je functie van belang zijn. Omdat we merken dat het een uitdaging is om inhoud, locatie en deelnemers op het juiste moment aan elkaar te koppelen, werken we vanaf heden op een andere manier. Het grote verschil is dat je je op elk moment in het jaar kan aanmelden voor een bepaalde training. Bij een bepaald aantal inschrijvingen gaan we de training inplannen en zoeken we er een locatie bij die voor de deelnemers centraal is.

Als er een training is ingepland, kunnen er altijd nog extra personen aanmelden. Als die datum hen niet past, vullen ze online het formulier in en staan ze op de lijst voor de volgende editie.

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.