Verkiezingen 2021

Op 17 maart 2021 D.V. is de dag van de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Op deze pagina zal informatie te lezen zijn over o.a. campagneactiviteiten.

Verkiezingsprogramma || Kandidatenlijst

‘In vertrouwen’. Dat is het motto waarmee de SGP de Kamerverkiezingen ingaat. Het is ook de titel van het SGP-verkiezingsprogramma.
Het motto ‘In vertrouwen’ is bewust gekozen om in een tijd die gestempeld wordt door wantrouwen, kiezers houvast en uitzicht te geven. Geloof en vertrouwen horen bij elkaar. Wij geloven dat er een levende God is Die regeert. Dat geeft rust en vertrouwen, ook in deze onzekere tijd.

Download hier het (verkorte) verkiezingsprogramma 2021 - 2025

9 november presenteerde de SGP haar 35 kandidaten. De SGP heeft gelet op een goede verdeling van achtergronden en beroepen. Zo staan er naast mensen met veel politieke ervaring, ook zorgwerkers, docenten, ondernemers en boeren op de lijst. Door daarnaast te kiezen voor kandidaten uit veel verschillende regio’s en provincies, zijn bijna alle hoeken van het land vertegenwoordigd op de lijst.

Bekijk onze kandidaten

Evenementen

In deze campagneperiode is het in verband met coronatijd helaas niet mogelijk om bijeenkomsten te organiseren. Wel organiseren we diverse thema-evenementen die u via livestream kunt volgen. Bij sommige evenementen kunt u zelfs een @homepakket aanvragen om er zo toch een bijzonder moment van te maken.

Voor alle toekomstige data geldt Deo Volente.

Klik hier voor alle geplande evenementen

Studio SGP || Florian in z'n eendje

Bij het voeren van campagne voor de Tweede Kamer is contact met de kiezers voor de SGP heel belangrijk, alleen in coronatijd is dat een hele uitdaging. Daarom hebben we deze campagneperiode elke vrijdagavond een LIVE-uitzending vanuit Studio SGP.

Lees meer over Studio SGP en 'Florian in z'n eendje'

Uitzendingen terugkijken?    Samenvattingen lezen

Klik hier voor alle nieuwsitems over de verkiezingen

Wilt u informatie die u ten behoeve van de campagne met ons wilt delen?  Stuur dan een e-mail naar verkiezingen@sgp.nl

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.