Studio SGP

Bij het voeren van campagne voor de Tweede Kamer is contact met de kiezers voor de SGP heel belangrijk, alleen in coronatijd is dat een hele uitdaging. Daarom zullen we deze campagneperiode onder andere elke vrijdagavond vanaf ons YouTubekanaal een uitzending vanuit Studio SGP livestreamen. Elke vrijdag nodigen we andere gasten uit en staat er een ander thema centraal.

Studio SGP is vanaf 13 november elke vrijdagavond vanaf 19.30 uur live te volgen op ons kanaal. Wil je geen enkele aflevering van Studio SGP missen? Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal.

Ga naar het YouTube-kanaal van de SGP

Florian in z'n eendje

Heb je ons oranje eendje al gespot op de weg?! Florian Pronk trekt namelijk met een Citroën 2CV door heel het land om het verhaal achter de kiezer te laten horen. Elke uitzending van Studio SGP mogen we hier een stukje van meegenieten.

Lees meer over 'Florian in z'n eendje'

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.