25 juni 2012

Posterplakkers gezocht!

Op 12 september zijn de Tweede Kamerverkiezingen. De SGP is hard bezig met de voorbereidingen van de campagne. Daarbij kunnen we wel wat hulp gebruiken! Voor gebieden waar de SGP geen kiesverenigingen (lokale afdelingen) heeft, zijn wij op zoek naar vrijwilligers die verkiezingsposters willen plakken. Het gaat vooral om provincie Noord-Brabant en provincie Limburg! Uiteraa...rd is er ook werk te doen in je eigen provincie.

Heb je van 15 - 29 augustus een dag of meerdere dagen over? Of misschien een dagdeel? Ben jij bereid om voor de SGP op pad te gaan? Doe dan mee met de SGP-campagne en maak de SGP in heel Nederland zichtbaar.

Benodigdheden
- Jijzelf of de groep waarmee je gaat plakken beschikt over een auto.
- Je zorgt zelf voor behangersspullen, zoals lijm, emmers, borstels, enzovoorts waarmee je posters kunt plakken.

Wat krijg je er voor terug?
- Kilometerkosten worden vergoed door de SGP.
- Als je een foto instuurt van jezelf (met je team) in actie, dan plaatsen we deze, wanneer gewenst, op Facebook of Twitter.

In overleg met het SGP-bureau wordt een gebied gekozen waar je gaat plakken.

Campagnekriebels gekregen? Mail naar campagne@sgp.nl of bel Henri Pool, adviseur Communicatie, Voorlichting & Vorming (0182 – 69 69 07).