Doneer voor de campagne

Het jaar 2021 is net als 2020 nu al een bijzonder jaar. Het coronavirus beheerst nog steeds ons dagelijks leven. En ook de campagne. In een ‘normaal’ verkiezingsjaar trekken de kandidaten van de SGP dag en nacht het hele land door, om met u in contact te komen. In dit verkiezingsjaar hebben we contact via een scherm. We zijn dankbaar dat we met de SGP-studio en verschillende online-evenementen meer mensen bereiken dan ooit. Uw enthousiaste reacties daarop doen ons goed. Er hangt echter wel een groot prijskaartje aan online campagne voeren. Een online campagne is vele malen duurder dan het afhuren van een aantal zaaltjes. Om richting D.V. 17 maart zoveel mogelijk zichtbaar te kunnen zijn in heel Nederland, en bij u in de huiskamer, willen wij u vragen om een bijdrage aan onze campagne. U kunt zo bijdragen aan de zichtbaarheid van de SGP de resterende weken van de campagne. Help u ook mee om het SGP- geluid: voor het leven, voor het gezin en voor een veilig en zorgzaam Nederland zo breed mogelijk te verspreiden? Met de QR-code kunt u heel eenvoudig een bedrag naar wens doneren aan de SGP-campagne. Dank voor uw betrokkenheid!

DONEER HIER

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiële steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.